VODITE RAČUNA O SVOM IMUNITETU

Mnoge studije pokazuju o čemu treba voditi računa kada je imunitet u pitanju, ali se najčešće one najjednostavnije i najvažnije stvari zapostavljaju. Zato vas podsećamo da ne zaboravite na: zdrav način ishrane, dobar san i higijenu, temelje jakog imuniteta. Dobra ishrana obuhvata i dobar izbor vitamina, kao što su vitamini A,C,D, E,B kompeks, cink, gvožđe i minerale koji se mogu naći u raznovrsnom voću i povrću. Treba naglasiti da sveže voće i povrće sadrži najveći procenat vitamina i minerala. Što ćešče ga jedite, barem dva puta dnevno, za postizanje najboljeg efekta. Takođe izbor dobrih masnoća je važan. Hrana poput koštunavog voća, ribe i avokada je bogata dobrim mastima. S druge strane loše masti koje sadrže slatkiši u velikoj količini, pržena hrana i mnogobrojne mesne prerađevine hrane telo nezdravim mastima i uništavaju njegov imuni sistem. Dobar san se smatra onim koji traje najmanje 7 sati i 11170_10151667632074775_748094134_n (604x392)počinje pre ponoći. Iako su svi, a najčešće tinejdžeri ljubitelji noćnog provoda, treba praktikovati zdrav san barem tokom radne nedelje, kako biste tokom dana iskoristili svoje potencijale na najbolji način. Higijena je osnova svakog zdravog stila života, zato treba voditi računa o planskom sprovođenju aktivnosti koje je čine, kako na dnevnom, tako na nedeljnom i mesečnom nivou. Svaki pojedinac treba napraviti individualni program koji odgovara njegovom telu, organizmu, tipu kože, kose, noktiju. Tu je svakako najvažnija svakodnevna higijena zuba, kose, lica i ruku. Pored ovih osnovnih aspekta koji jačaju imunitet, treba pomenuti i fizičku aktivnost, čija primena barem jednom nedeljno višestruko poboljšava imunitet kroz fizičku spremnost i jačanje samog tela, kao i druženje kao vid očuvanja mentalnog i emotivnog zdravlja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Kreativno-zabavna radionica za mlade